Thursday, November 10, 2016

MILKBOOSTER: KEPERLUAN ATAU KEHENDAK?


Masa saya mengandungkan dan melahirkan anak sulung, saya belum study lagi pasal kebaikan milkbooster yang ditawarkan oleh Shaklee.

Saya menyesal jugak, sebab saya ada masa yang saya terpaksa campur ebm dengan air, memang tak boleh tapi saya buat jugak sebab stock memang tak ada.

Menangis nak pump hari ni untuk esok.

Tapi saya tak usaha lagi in terms of milkbooster. Saya cuma kerap pam, minum air.

Hari ni dapat 9oz, esok dapat 10 oz, boleh kata setiap hari memag saya selalu tak cukup stock susu!

Tapi sebab ego.

Saya ingat lagi ada kawan offer nak beli ESP by group, mungkin masa tu promo buy 6 free 1 kot, tapi saya taknak!

Ego sangat masa tu, tak nak supplement sampai susu anak pun terpaksa tambah air.

Kalau keadaan dah macam saya, MILKBOOSTER IALAH SATU KEPERLUAN.

Tips untuk menghasilkan susu yang cukup, dan yang penting berkualiti,

✅Pam dengan kerap, 3-4 jam sekali
✅Minum air 2-3L sehari
✅Makan makanan yang berkhasiat, say no to diet!
✅Milkbooster 2 in 1, boleh bagi berat badan turun, dan penghasilan susu meningkat: ESP+Alfalfa+Lecithin

Promo Set Menyusukan dan Berpantang bulan November!

Always works, always safe, always naturalđź’•

Dapatkan sekarang.

Nak jana income bersama kami?

0123114040
Nina
The Brightstars



Maryam Tihani, anak kedua, 27/11/2016 cukup setahun dengan susu ibu







No comments: