Tuesday, February 14, 2017

IKHTIAR UNTUK HAMIL MEMBUAHKAN HASIL SELEPAS 7 TAHUN

Assalamualaikum and a very good day😃

Hari ni Nina nak share, cerita kakak Nina sendiri.

TUJUH TAHUN BUKAN JANGKA MASA YANG PENDEK SAMPAILAH SATU KETIKA..

Ini kisah kakak saya sendiri.
Tahun ni , genap 7 tahun dah, usaha nak dapatkan zuriat ke2 penyambung warisan..

Zuriat datang dengan Amanah dari Pencipta.

Macam-macam dah ikhtiar, anak sulung pun teringin sangat nak adik dah.

Kalau nampak Maryam, anak Nina,memang tak nak lepas.
 
Semua bermula bila saya join bisnes ni, saya suruh try supplement ni. Saya pun ada suruh pergi jumpa doktor.m, dan memang kakak saya dah pergi jumpa doktor untuk follow up.

Nak tahu apa masalah. Sebab bukan tak pernah mengandung,tapi anak dah 7 tahun. Kakak nak main dengan adik😰

Alhamdulillah, kakak saya terbuka hati nak try supplement ni. Kita ikhitiar, buat kerja kita.

Kita doa.

Kita usaha.

Kita tawakkal. 

Yang pasti, ALLAH swt akan beri dalam masa yang sesuai.

Alhamdulillah, lepas 2 bulan consume, dapat berita gembira😍
 

 
Boleh la start set prenatal pulak, boleh bagi tenaga sebab makan semua tak lalu.Hihi.

Apa yang Kakak Nina makan?

Nak tau? Boleh whatsapp tau. Ni bukan yang biasa, ni hasil dari formula Doktor dalam group kami😁

Doakan semoga bayi dalam kandungan kakak Nina membesar dengan sihat dan sempurna, dengan akhlak yang elok dan terpuji. Ameen❤️

Mila can't wait, baby!

Nak try untuk hamil? Kita ikhtiar, Dia Yang Maha Memberi😁
Sincerely,
Nina Salleh

No comments: