Monday, August 28, 2017

3 TIPS BERNIAGA DI FACEBOOK

         Assalamualaikum and good day!


Hi semua, sihat ke? Kali ni Nina nak share apa yang Nina belajar dari Advance Rocket Bisnes (ARB) bersama Sifu Najib Asaddok pada 25-27 Ogos lepas. 




Memang best giler, sangat banyak input yang boleh dapat dari sana, tapi kena ada tindakan. Kalau tak bertindak, masuk kelas apa pun tak jadi. Kecuali buat skim cepat kaya, tu pun cepat kaya cepat lebur duit kan. Hehe.


Kelas ni memang dah terbukti dah bantu ramai peniaga online tau, dari 0 follower kat Facebook page, sampai dah beratus ribu. Jadi kalau kita baru berapa je followers macam saya pun baru berapa kan, jangan takut, tapi kena mula sekarang!


Bukan sekadar kelas technical ajar naikkan Likes guna Likes Marketing tu, tapi kena tau dulu apa yang boleh buat orang Likes kita, benda tu untuk long term, macam masa kita belajar, kita dari darjah 1-6 setiap hujung tahun ada exam kan, boleh ke kalau kita tiru jawapan dan dapat markah tinggi?


BOLEH! Tapi kita RUGI. 


Sebab kita tak akan faham masalah, kita tak akan tahu nak selesaikan masalah sendiri. Sama macam kelas ARB ni, nak masuk bab Fb ads tu kejap je, tapi apa yang lama sangat Sifu Najib ajar?


Macam mana nak tarik orang biar suka kita. 


Apa yang kita nak beri.


Sebab, di akhir hidup kita, apa yang kita terima tak penting, it is all about what we gave, apa manfaat kita dah beri. Continue saja share manfaat, setiap hari fikir, hari ni kita nak manfaatkan orang macam mana.


Bukan nya asyik JUAL! JUAL! JUAL!


Orang bosan nanti. Tak ada input dari kita. Dari situ kita pun boleh belajar, dan kita share. 


Video ni Nina Share sikit tau. Nanti akan ada lagi. Staytune😁


Semoga bermanfaat


Rasa nak buat side income untuk tambah saving ,boleh contact Nina k! Bisnes sambil sihat. Tak perlu jadi founder pun untuk kaya, modal RM79.50 pun boleh dapat income lebih dari 5 angka. Yang lenting, ILMU, MENTOR DAN SISTEM.


Good luck!


Sincerely,

Nina Salleh

0123114040


No comments: