Sunday, February 4, 2018

PELANCARAN YOUTH SHAKLEE; A BREAKTHROUGH

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Sementara duk breakfast, Nina tak sabar nak share dengan semua pasal conference semalam,3/2/2018.


Terima kasih suami, tulang belakang Nina❤️

Tahun ni Nina berpeluang untuk hadir ke Business Leader National Conference (BLNC),tahun lepas tak dapat datang atas sebab tertentu, sobs!

 I’m a proud mommy, dapat bersama leader of The Brightstars, yang Nina sendiri tak sedar dah membesar sebigini rupa. We will continue to help others build their dreams

Kami semua pertama kali hadir, dan memang excited , tak sabar nak tahu pembaharuan dari Shaklee Malaysia.

Biasanya di BLNC, Shaklee akan beritahu latest product, atau pun berkaitan dengan awards.

Yang istimewa tahun ni sebab Shaklee bakal launching rangkaian pejagaan kulit baru YOUTH: KEKAL MUDA, JELITA.

YOUTH ialah ‘breakthrough’ untuk rangkaian penjagaan kulit. Salah satu ialah kerana 100% yang guna akan alami perubahan kulit yang lebih MUDA dan JELITA
Untuk baca lebih lanjut tentang YOUTH, klik sini
Nina beli set ni daaaaaaan Nina excited nak tengok perubahan sendiri dan tak sabar nak buat demo kat korang, atau mungkin korang boleh jadi testimoni Nina?😉

TESTIMONI RANGKAIAN PENJAGAAN KULIT YOUTH

Ada beberapa orang dari Malaysia yang dah guna YOUTH, dan jadi testimoni. Perubahan dalam masa kurang 30 hari! Salah seorang darinya ialah Master Naquib, 40-an.

Anda nampak result? Ni kurang dari 30 hari

YOUTH terbukti berkesan 100% berkesan kepada semua wanita yang guna, tapi lelaki pun boleh guna. Tengok sendiri perubahan Master Naquib.

Siapa nak join demo YOUTH, jom Nina buatkan hehe. 

Sebelum terjadinya YOUTH, MR ROGER BARNETT CEO SHAKLEE SENDIRI BANYAK TEST PRODUCT UNTUK HASILKAN YOUTH, ni gambar yang dia tunjuk, ada kat dalam bilik air rumah dia yang dia guna untuk test sendiri untuk hasilkan formulation YOUTH.



Fuhh, katanya takpa dia jadi bahan experiment asalkan kami semua dapat yang terbaik, anda dan kita semua sebab YOUTH sesuai untuk semua jenis kulit.


Yang pasti, terbaik, dan tanpa 2500 kimia berbahaya yang biasa diguna oleh company penjagaan kulit lain.

KEPUTUSAN KLINIKAL TANPA KOMPROMI

Atas permintaan Mr Roger Barnett, 8 tahun formulation untuk Youth ni demi untuk hasilkan satu rangkaian penjagaan kulit yang sangat berkesan.

Produk YOUTH adalah:

•100% vegan , berasaskan tumbuhan
•hipoalergenik
•tidak menyumbatkan liang pori
•diuji oleh ahli dermatologi


Selain YOUTH, Zinc Complex dan Joint Health Tablet bakal memasuki pasaran Malaysia kembali, NATIKAN😊


DEMO PRODUCT YOUTH

Pelancaran secara besar-besaran dan terbuka kepada semua pada bulan MAC 2019, untuk sekarang, bulan Februari untuk  sebagai percubaan untuk siapa yang berminat nak jadi testimoni YOUTH byninasalleh, preferably yang ada di KL sebab senang nak buat facial kan. So bulan 3 boleh order terus!


Unboxing YOUTH


Nina nak kongsikan kebaikan YOUTH, supaya semua orang dapat rasa kesan, dan boleh lihat sendiri betapa formula YOUTH adalah terbaik!

Berminat boleh whatsapp Nina, untuk demo YOUTH dan skin analysis percuma😉

BLNC semalam ditutup dengan pelbagai bonus dan tawaran menarik daripada Shaklee Malaysia kepada Shaklee business builders. 

Antaranya, peluang untuk dapatkan sekurang-kurangnya RM3,000 untuk tahun bermula April 2018-Mac 2019, jangan lepaskan peluang!

Berminat untuk jana pendapatan dengan Shaklee? Jom join team The Brightstars yang bernaung di bawah 2 Master Coordinator Hebat ini.


Bersama Master Hasifah dan Master Syaheera


Sincerely,
Nina Salleh

No comments: