Friday, February 16, 2018

YOUTH COMPLEX: KANDUNGAN ISTIMEWA DALAM RANGKAIAN PENJAGAAN KULIT SHAKLEE


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Macam yang Nina pernah share sebelum ni, Shaklee dah lancarkan ala-ala soft launch rangkaian penjagaan kulit YOUTH; kekal muda, jelita, awal bulan Februari lepas, Nina ada share kat sini.


Happy dapat fullset YOUTH, pertama kali Nina beli set skincare macam ni tau, maklumlah umur dah 30🀦🏼‍♀️

Korang tahu tak Youth ni ambil masa 8 tahun untuk kajian sahaja. Nak hasilkan produk yang πŸ’― vegan dan πŸ’― terbukti berkesan, jadi dapatlah satu formula untuk YOUTH.

Yang mana, dalam setiap produk YOUTH, ada terdapat Youth complex, bahan aktif yang akan memulihkan dan merawat kulit. Nina pun dah tak sabar nak guna, sebelum ni beli saja Nina dah bagi Ma guna.

Ma cakap, memang best dan jeragat Ma dah pudar😱

Mana taknya, YOUTH adalah sebuah revolusi. Dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada ianya disebabkan cara hidup , kerosakan persekitaran, atau penuaan semulajadi. Hebat kan?

Korang tunggu tau, sebulan nanti Nina akan release testimoni sebelum dan selepasπŸ˜‰

Nina belanja dulu testimoni pengguna dalam masa tak sampai sebulan, dah dapat effect wow!


Nampak tak ketara pori mengecil😁

YOUTH COMPLEX UNTUK MEMPERCEPATKAN PEMBAHARUAN SEL KULIT

Rupanya, ada Youth complex iaitu gabungan tumbuhan yang hebat yang buat YOUTH jadi power. Ini dia 5 YOUTH COMPLEX:

MUSCADINE GRAPE
Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

LOTUS JAPONICUS
 Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

APPLE STEM CELL EXTRACT
Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulituntuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT
Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

VITAL REPAIR+®️COMPLEX
Vital Repair Complex+®️ yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

PREORDER RANGKAIAN PENJAGAAN KULIT YOUTH 

Bulan Mac dah boleh order, tapi limited stocks saja. Masih tercari yang sesuai? Jawapannya pada YOUTH.

Preoder sekarang dari Nina, Nina akan suggest yang mana perlu mengikut keperluan kulit dan umur😁

TUTORIAL PENGGUNAAN RANGKAIAN PENJAGAAN KULIT YOUTH

Nina dah siapkan video untuk siapa yang berminat, senang je, ramai yang dah pakai, dah rasa perubahannya. Anda bila lagi? Jom tengok video ni dan preorder dari Nina kπŸ˜‰


Senang je kan? Nina pun dah tak sabar nak cuba sendiri.

Sincerely,
Nina Salleh

No comments: