Monday, February 19, 2018

LIFESTYLE: APA YANG SHAKLEE TAWARKAN HINGGA NINA SANGGUP LEPASKAN JAWATAN SEBAGAI PEGAWAI KERAJAAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Kali ni Nina nak share, apa yang Shaklee tawarkan hingga Nina letak jawatan sebagai Penolong Pegawai Perubatan Gred U41, dulu Nina kerja kerajaan tau, tu kerja terakhir sebelum Nina jumpa bisnes Shaklee, jumpa apa yang Nina cari.



Gambar kenangan masa dah dapat tukar ke HKL. Bag susu untuk bekal susu, setiap hari kena pam susu dan bekalkan kat dak tecik atas dukung tuπŸ˜†



Kenangan bersama PPW 15 di Hospital Queen Elizabeth, seronok sangat kat sini, kerja macam satu keluarga😍


Mungkin ramai yang dah tahu, Nina bisnes Shaklee. Tapi mungkin ramai lagi yang belum tahu, apa boleh dapat dengan Shaklee, kan?😁


Nina letak tajuk as lifestyle, sebab itulah yang Shaklee tawarkan. Bukan hanya 3Cs dalam Shaklee, tapi gaya hidup.



Sambil bercuti pun bisnes jalan, tu yang best!


Macam Nina dulu, tahu je orang bisnes, tapi satu tahap terfikir apa benda la yang Shaklee bagi sampai orang boleh bayar kereta? Beli rumah? Pergi trip?


Semua dengan Shaklee. Wow! 


Dalam RYG sendiri, dah ramai yang bina career dengan Shaklee, macam Nina sendiri lepas Nina berhenti kerja kerajaan, Nina dah buat bisnes ni sepenuh masa maka terhasillah The Brightstars πŸ’«


Jadi memang nampak 3Cs dalam Shaklee dan Nina sendiri dah rasainya, Shaklee dah jadi gaya hidup Nina. Sebab tu yang Nina cari, Nina dah jumpa dan Nina sanggup lepaskan jawatan sebagai pegawai kerajaan.


3Cs DALAM SHAKLEE YANG BUAT NINA SANGGUP BERHENTI KERJA KERAJAAN


Cash:


Cash is king kan? Dengan cash ni, Nina bayar insurance anak, personal loan, bagi ma abah, menabung dan banyak lagi.


 a. Untung runcit sehingga 33%! 


Sebagai ahli Shaklee, kita layak untuk dapat harga ahli, manakala yang membeli, tak dapat harga ahli melainkan mereka daftar sebagai ahli dengan mana-mana cara di bawah:


1) Bayar yuran keahlian RM79.50 SM/RM90.10 SS (beza untuk postage)


2) Percuma keahlian dengan belian produk Shaklee 200 point (±RM650)


3)Daftar sendiri di:


http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1230675


Sebaik mendaftar, dah layak untuk menjual, dan join The Brightstars untuk bersama Nina dan team, dengan group yang sangat supportive😁



Barisan leader hebat The Brightstars bersama RYG awesome!


b. Bonus dari Shaklee setiap 14haribulan.


Bonus ini berdasarkan  personal dan group sale bergantung kepada percentage yang layak. Semakin tinggi points, semakin tinggi percentage yang diambil kira.


Bonus ini akan masuk dalam akaun bank, dan statement bonus ini boleh digunakan untuk membeli aset😱



Dapat access ke website Shaklee dan bonus akan dikemaskini setiap hari hingga akhir bulan, ini bonus 4 angka pertama yang Nina dapat


Jangan terkejut kalau Nina cakap dah ada yang lulus loan rumah 3 JUTA dengan bonus Shaklee. Tak percaya? Baca sini, (Kisah seorang bekas pegawai perubatan, kini mengasaskan RYG dengan bisnes Shaklee sepenuh masa dan lulus loan 3.11 juta di sini.


Convention:


Untuk setiap ahli yang layak, points dikira berdasarkan jumlah sale group, dan juga rank seseorang ahli. Setiap rank akan memberi points berbeza. Semakin tinggi rank, semakin tinggi points.


Trip percutian menarik ditawarkan telah ditetapkan oleh pihak Shaklee. Terdapat 2 trip setiap tahun iaitu national dan international, points yang perlu dikumpul juga berbeza.


Yang bestnya, boleh bawa suami, anak-anak, mak, ayah dan mertua! Dengan syarat cukup pointsπŸ˜‰


Trip Shaklee bukan calang-calang tau, Nina dah pernah pergi, National Libra Cruise Trip boleh baca sini (Nina tulis tentang percutian percuma tajaan Shaklee, pertama yang Nina join, dan banyak lagi akan datang. Ameen ,terbaik dan 5 bintang punya percutian. Shaklee macam biasa, akan bagi yang terbaik.



Bersama mak bisnes Nina, Master Syaheera ketika di Langkawi


Untuk cycle ni ada Bangkok dan Mediterranean Cruise, doakan Nina lepas points untuk Mediterranean Cruise🀀



Bermula April 2018-Mac 2019, kami nak kejar free trip ke Las Vegas, dapat lawat HQ Shaklee dan hadir ke Global Conference di Pleasanton, doakan lepas tiket untuk bawa suami bersama.


Car :


Bukan Shaklee bagi kereta tau. Tapi Shaklee akan bagi cash setiap bulan, masuk bersama bonus setiap 14haribulan. 


Jadi sebenarnya tak kisah nak buat beli apa, RUMAH boleh! KERETA LAAAAGI BOLEH. Kawan Nina dah ramai bayar kereta idaman guna duit car ni. Tapi bagi Nina pulak, kereta yang ada dah memadai, Nina buat saving😁



Bersama kunci besar sebagai simbolik untuk dah lepas car stage, dan layak dapat car bonus setiap bulan.


Syaratnya kena kejar car bonus dalam masa 3 atau 4 bulan.




Bila dah layak dapat car bonus, column ‘CAR’ akan terisi


Pilih mana-mana jalan 3 atau 4 bulan dan anda layak untuk rasa car bonus ni selagi bisnes anda berjalan. Kira macam pencen. Best kan?



Cara untuk dapatkan car bonus


Nak jadi salah seorang yang layak untuk 3Cs dalam Shaklee ni? Jom bisnes bersama Nina, kita bina legasi bersama The Brightstars dan dapat guide dari Nina sendiri.


 Tak tahu nak mula? Kami akan guide. 


 Mula dengan daftar dengan salah satu cara yang Nina dah sebut untuk rasai 3Cs DALAM SHAKLEE.



Apa yang Nina buat hari ni, untuk dituai anak-anak di masa hadapan.


Sincerely,

Nina Salleh

012-3114040




No comments: